קורס הכנת בגרות במתמטיקה

קורס זה מתמקד בפיתוח תוכנית הלימודים המתמטית וכיצד משתמשים בהם כיום. הוא גם בוחן את ההשפעה של תרבויות שונות על רעיונות מתמטיים. הקורס גם עוקב אחר השינויים בהוראת המתמטיקה בארצות הברית במאות התשע עשרה והעשרים. המועמדים ילמדו להעריך באופן קריטי ולהעריך את תוכן הקורס.

סטודנטים צריכים לשקול לקחת קורס נוסף במתמטיקה במהלך הקיץ כדי לקבל יתרון על הכנה לקורסים במתמטיקה במכללה. חוץ מלקחת שיעורים נוספים, התלמידים צריכים גם להתאמן במתמטיקה בעצמם. הם יכולים להפוך את הכרטיסים למתמטיקה לסקירה בזמן הפנוי שלהם או לקחת חלק בפעילויות מחוץ ללימודים הכרוכות במתמטיקה.

סטודנטים יכולים גם לקחת את הגרסה המקוונת של הקורס הזה כדי לשפר את כישורי המתמטיקה שלהם ולעשות את המעבר מהתיכון לאוניברסיטה. אם הם יקבלו ציון של 65% או גבוה יותר בקורס זה, הם יוכלו לקחת חישוב או מתמטיקה של פונקציות מתקדמות מבלי לקחת קורס נוסף. עם זאת, חשוב לציין שקורס זה אינו קורס אשראי ואינו יכול לשמש כתנאי מוקדם לקורס אשראי.

בקורס זה לומדים התלמידים את יסודות האנליזה, תורת המספרים והאלגברה. יתרה מזו, הם ילמדו לפתח השערות והוכחות בשיטות שונות. הם גם ילמדו את היישומים של התוצאות התיאורטיות שלהם לתוכנית הלימודים בבית הספר למתמטיקה ותחומי לימוד אחרים. הם גם ילמדו להשתמש באסטרטגיה של חסין השערות. קורס זה גם משפר את כישורי התקשורת של התלמידים. הם יפתחו הבנה חזקה של סוגים שונים של מודלים מתמטיים, כולל משוואות דיפרנציאליות ומשוואות שונות.

הקורסים האלה הם גרסאות מואצות של מתמטיקה 1060. הוא כולל נושאים כגון פונקציות אלגבריות, רצפים אריתמטיים, הסתברות וסטטיסטיקה. הקורסים גם מספקים מבוא לתרבות ההשכלה הגבוהה ולחיי הקמפוס. הם גם מדגישים גיוון וכישורי לימוד. לאחר הערכת הבקשה שלך, המיקום יוחלט. ברגע שתמצא את מסלול המתמטיקה הנכון, תוכל להמשיך בצעד הבא.

תלמידים יכולים גם לקחת קורס מבוא במתמטיקה. הקורס מתמקד בבעיות מעשיות ומשמעותיות החוצות תחומים. מעודדים את התלמידים לפתח מודלים מתמטיים, לנתח אותם ולהסיק מסקנות מתאימות. הקורס גם בוחן אלגברה בדידה וליניארית והסתברות. הם ילמדו גם משוואות דיפרנציאליות. הם גם יעבדו על פרויקטים סופיים בהשראת ארגונים ללא כוונת רווח ובעיות ממשלתיות.

לוקח קורס זה דורש C או טוב יותר במתמטיקה בבית הספר התיכון. בנוסף, תלמידים יכולים לקחת קורס זה יותר מפעם אחת, תלוי באינטרסים שלהם. הקורס יכסה את תקני מצב הליבה של המתמטיקה (Common Core State Standards of Mathematics), וכן נושאים הקשורים להוראת המתמטיקה ברמה המשנית. התלמידים ילמדו גם על תכנון לקחים, טכנולוגיה ושיטות הערכה. היא עשויה אף לכלול נואמים אורחים. הם גם ילמדו על הקריירות השונות במתמטיקה.

קורס הכנת בגרות במתמטיקה יכול לכסות גם נושאים רלוונטיים למגמות של תלמידים. לדוגמה, הקורס עשוי לכלול נושאים כגון מימון אישי, השקעות וסטטיסטיקה. נושאים נוספים המכוסים כוללים הסתברות, אסטרטגיות הצבעה ויחסי מדידה. בנוסף לכך, הקורס עשוי לכסות תפיסות הקשורות להיגיון ולחוש המספרים.

מתמטיקה 222 דורשת ציון C או יותר טוב. הוא כולל מחקר של אריתמטיקה, אלגברה, דיפרנציאציה ואינטגרציה של מספרים מרוכבים. הוא יכסה גם נושאים כגון אנטי נגזרות ואינטגרל רימן. הוא גם עונה על הדרישות לתכנית הלימודים של Gen Ed-Math. בנוסף, זהו קורס אינדיבידואלי שבו רמת הלמידה של התלמידים נקבעת לפי מספר שעות העבודה.

קורס הכנה למתמטיקה הוא דרך מצוינת לקבל יתרון על הקריירה המתמטית שלך. עם זאת, חשוב להגיש מועמדות ללימודי תואר שני לפני ההרשמה לקורס. מתאם תוכנית הלימודים חייב לאשר את הקורס. במהלך הקורס, תלמדו על המושגים הבסיסיים של אלגברה, כמו קבוצות, טבעות ותחומים אינטגראליים. בנוסף, תלמדו גם על אסטרטגיות כיתות מתמטיקה, טכניקות הערכה ומוטיבציה.

קורס זה אינו מכסה את כל הקרדיטים הנדרשים. 111L במתמטיקה מכוונת לתלמידים שכבר יש להם ציוני פסיכומטרי מצוינים. התחרות בכיתה אינטנסיבית ורמת הביצועים גבוהה.

פרטים נוספים בלינק המצורף: https://www.yanivtalmor.co.il/%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1-%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%91%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%AA%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%A7%D7%94/