טיפים לרכישת כסא גלגלים חשמלי

כשמחפשים כסא גלגלים חשמלי, חשוב לבחור דגם שיכול להתאים לצרכים שלכם. כסא גלגלים זה ידוע גם ככיסא כוח או כיסא גלגלים ממונע. הוא מונע על ידי מנוע חשמלי והוא אופציה מצוינת עבור אנשים עם מגבלות פיזיות. אתה צריך לדעת על היתרונות של כיסא גלגלים חשמלי לפני רכישת אחד. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד. אתה תהיה שמח שעשית! להלן מספר טיפים שיעזרו לכם למצוא את כסא הגלגלים החשמלי המושלם.

מה לדעת על כסאות גלגלים חשמליים?

ישנם סוגים רבים ושונים של כסאות גלגלים חשמליים, וייתכן שאתה תוהה איזה מהם מתאים לך. כיסאות כוח אלה נועדו לעזור לך לעקוף בקלות ובבטחה, והוא יכול לנוע במהירות, נותן לך שליטה רבה יותר על הנסיעה שלך. לפני שתבצע רכישה, לקחת כמה דקות כדי ללמוד על כסאות גלגלים חשמליים. הנה כמה דברים שכדאי לזכור לפני רכישת אחד:

סוללות צריך להיות שיקול מרכזי בעת רכישת כיסא גלגלים חשמלי. מי שמשתמש בכיסא לטיולים קצרים יותר צריך לשקול דגם עם סוללות קטנות יותר, אך מי שמשתמש בכיסאות הגלגלים החשמליים שלהם לעתים קרובות צריך להשקיע בסוללה חזקה. זה עשוי לעלות יותר ממה שציפית, אבל אתה רוצה למנוע הפתעות לא רצויות ולוודא שאתה קונה כיסא גלגלים שיימשך שנים רבות. חשוב לשמור את הסוללה טעונה ואת הכיסא במקום יבש בכל עת, גם אם זה אומר צורך ללכת למרכז שירות.

לכיסא גלגלים חשמלי משותף יש שני גלגלי הנעה גדולים ושניים קטנים יותר ליציבות נוספת. לחלקם יש פקדים נוספים, כגון בקר נדנדה המותקן על הכיסא לצורך העברות צד קלות יותר. בחלק מכיסאות הגלגלים יש בקר שעובד על ידי נשיפה לחיישן, כך שלא תצטרכו להגיע לכיסא הגלגלים כדי להפעיל אותו. בהתאם לסוג כיסא הגלגלים החשמלי, הג ' ויסטיק יכול לשלוט בגלגל הנעה אחד קדימה או אחורה, או לסובב גלגל יחיד באורכו.

למה כדאי להשתמש בכיסא גלגלים חשמלי?

אחד היתרונות העיקריים של כיסא גלגלים חשמלי הוא שהוא מאפשר לאדם בו לשמור על תנוחת ישיבה. עם זאת, ייתכן שיהיה צורך להשתמש בכריות לנוחות. גוף גדול יותר צריך לבחור כיסא עם תמיכה במשקל המתאים, כך שהם לא חווים אי נוחות בעת רכיבה או הסיכון לשבור את הכיסא. אנשים גבוהים יזדקקו לכיסא שיתמוך בעמוד השדרה ובגפיים שלהם. הנה כמה סיבות מדוע כדאי להשתמש בכיסא גלגלים חשמלי:

את כוח כיסא גלגלים הוא אידיאלי לשימוש פנימי. טביעת הרגל הקטנה והגלגלים נגד הטיה מקלים על התמרון דרך חללים צרים. בנוסף, כיסא גלגלים חשמלי מושלם לנסיעה למרחקים ארוכים מבלי למצות את המשתמש. חיי הסוללה הארוכים שלו מאפשרים גם להשתמש בו עד שמונה שעות, וזה טוב יותר מקיבולת ארבע שעות של כסא גלגלים ידני. יתר על כן, כסאות גלגלים חשמליים זולים יותר מכיסאות גלגלים ידניים, מה שאומר שהם יכולים להיות בחירה מצוינת עבור נכים.

בנוסף, כסאות גלגלים חשמליים מציעים אפשרויות התאמה אישית רבות. מגוון תוספות זמינות לכיסאות כוח, כולל משענות רגליים, משענות יד, מחזיקי מיכלי חמצן ומערכות ישיבה. חלק מכיסאות הגלגלים מגיעים עם מושבים מרוממים המאפשרים למשתמשים להגיע לפריטים שאינם בהישג יד מבלי להתאמץ ברגליים. בנוסף, ניתן לרכוש כיסא גלגלים חשמלי עם משענות יד מתכווננות לנוחות נוספת. אם אתה רוצה להיות נוח ככל האפשר, שקול כיסא כוח עם כריות קצף זיכרון. כריות אלה מרופדות ויכולות למנוע פצעי לחץ.

טיפים שיעזרו לכם לבחור כיסא גלגלים חשמלי?

ישנם יתרונות רבים כדי לקנות כיסא גלגלים חשמלי, אבל אתה צריך לשקול את הצרכים של בכיר שלך. אמנם כסאות גלגלים חשמליים קלים נוחים לנסיעה, אך יתכן שהם אינם האופציה המתאימה ביותר לבכיר שלך. שקול גם את התקציב שלך כדי להבטיח שתקבל את כסא הגלגלים החשמלי הטוב ביותר עבור הבכיר שלך. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור כיסא גלגלים חשמלי:

השכרת כסא גלגלים: השכרת כסא גלגלים חשמלי היא אפשרות טובה אם אתם בתקציב הדוק או רוצים לבדוק דגם ספציפי לפני הרכישה. לחלופין, אתה יכול למצוא אחד באינטרנט או ישירות מיצרן. בעוד ייתכן שיהיה עליך לשלם עבור כיסא גלגלים חשמלי כולו מראש, באפשרותך לבחור לבצע תשלומים חודשיים הנעים בין $200 ל – $500. אם אתה זקוק לגישה לכיסא הגלגלים החשמלי שלך באופן מיידי, תוכניות השכרה לבעלות עשויות להיות אפשרות אידיאלית.

רדיוס סיבוב: אם ברצונך להתאים דרך מעברים צרים ולנסוע בחללים צמודים, כסא גלגלים עם רדיוס סיבוב קטן יותר מתאים יותר. ברוב כסאות הגלגלים החשמליים יש רדיוסים מסתובבים בין 20 ל -35 אינץ'. רדיוס סיבוב גדול יותר דורש תמרון רב יותר סביב פינות חדות. תכונה זו מושפעת מהנעת הגלגלים וזווית הדום של כסא הגלגלים. אם אינך בטוח, פנה לעזרה מקצועית כדי לבדוק אם כיסא הגלגלים החשמלי שלך בטוח ומתאים לצרכים שלך.