ההבדל בין דבש גולמי וטבעי

כשחושבים על דבש, הדבר הראשון שעולה בראש הוא המונח "גולמי."כלומר, הוא גולמי, אך תכולת הסוכר והאבקה בגרסת הגלם תקינה. לאחר מכן הדבש עובר תהליך טבעי של התגבשות, וכתוצאה מכך כתמים לבנים ומוצקות של דבש גולמי. עם זאת, אם אתם מחפשים דבש חלק, תוכלו להכניס את בקבוק הדבש הגולמי למים חמים למשך שעה.

מהו דבש טבעי?

מהו דבש טבעי? הדבש מגיע מדבורים והצוף שהם מפרישים הוא מקור החומר המתוק. תמיסת תזונה זו מופרשת על ידי בלוטות הצוף בפרחים והיא הבסיס לדבש. עם זאת, אנשים רבים אינם יודעים להבחין בין דבש טבעי ומעובד. לפני שאתה קונה בקבוק דבש, אתה חייב לדעת מה זה. המשך לקרוא כדי לגלות את ההבדל בין דבש למוצרים אחרים וכיצד ניתן להבחין בהבדל.

דבש טבעי הוא פשוט דבש שאינו מעובד, נטול תוספים ועשוי מצוף דבורים טהור. חלק מהיצרנים מוסיפים מרכיבים כמו מים, דקסטרוז, סירופ סוכר או קמח, בעוד שאחרים עוברים תהליך פסטור לפני שמניחים אותו על המדף. דבש טבעי הוא הבחירה הטובה ביותר אם אינך בטוח מה אתה רוצה בדבש שלך. המונח" טבעי " אולי נראה כמו מיתוס לאנשים מסוימים, אבל זה בעצם אומר כי המוצר הוא טהור ולא מעובד.

לדבש גולמי יתרונות רבים לבריאותנו. הוא מכיל כמות נורמלית של סוכר ואבקה. עם זאת, הדבש עובר תהליך טבעי הנקרא התגבשות, מה שעלול להוביל לכתמים לבנים בדבש. זה גם הופך מוצק. אתה יכול לתקן זאת על ידי הנחת הבקבוק במים חמים למשך שעה. זה יעזור לך לקבל מרקם חלק יותר לדבש שלך. עם זאת, כדאי גם לציין כי דבש מפוסטר מאבד את נוגדי החמצון.

מה עושה דבש טבעי עבור הגוף שלך?

לדבש יתרונות בריאותיים רבים. זהו מרפא אנטיבקטריאלי ופצע מצוין, והוא מכיל פיטונוטריינטים, תרכובות המגנות על צמחים מפני פגיעה סביבתית. הוא משמש לטיפול בבעיות עיכול, ותכונותיו נגד סרטן קשורות לחומרים פיטונוטריים אלה. דבש רגיל עבר עיבוד כבד המסיר חומרים מזינים אלה. דבש עשוי גם לשפר את מצב העור שלך, מכיוון שתכונותיו האנטיבקטריאליות והפטריות מסייעות לעיכול.

נוגדי חמצון הנמצאים בדבש יכולים להילחם בהשפעות של רדיקלים חופשיים בגוף. נוגדי חמצון מסוגלים למנוע רדיקלים חופשיים הגורמים למחלות, האחראים לנזק לתאים. נוגדי חמצון חשובים למניעת הזדקנות, סרטן, סוכרת ושלל מחלות אחרות. הם מועילים במיוחד במניעת מחלות לב ומחלות אורח חיים אחרות. מחקר שנערך לאחרונה מצא כי אנשים שאכלו דבש באופן קבוע הראו ירידה של 5.8% בכולסטרול. לדבש הייתה גם השפעה אנטי בקטריאלית ומגבירה את החיסון, ועזרה להפחתת שיעול.

דבש גולמי טוב יותר לבריאות שלך. דבש גולמי הוא יוצר אלקליין, כלומר הוא אינו גורם להשפעות המזיקות של מזון חומצי. דבש גולמי יכול להילחם בדלקת בדרכי העיכול ולהפחית ריפלוקס חומצי. זה גם משפר את רמות הכולסטרול. יתר על כן, דבש אינו משפיע על רמות הסוכר בדם כמעט כמו סוכר לבן. בהשוואה למזון מעובד, הדבש מכיל פחות קלוריות ויותר חומרים מזינים. היתרונות הבריאותיים של הדבש עולים בהרבה על עלותו.

למה לקנות דבש טבעי?

אתה יכול לקבל יתרונות רבים מדבש טבעי. אבל זה יכול להיות קשה למצוא מוצרים טבעיים. אמנם תיוג הדבש בדרך כלל אמין, אך אינך יכול לדעת אם הוא טהור או מכיל ממתיקים נוספים או סירופ תירס. לכן כדאי לקנות דבש שכותרתו "תערובת דבש" וכולל רשימה מפורטת של מרכיבים. סוגים אלה של מוצרים יהיו פחות היתרונות של דבש. אם אתה רוצה למצוא אלטרנטיבה טבעית חנות קנה דבש, אתה יכול גם למצוא חנויות מזון טבעי.

לדבש יתרונות רבים לגוף, והסוג הטוב ביותר אינו ארוז בדובוני פלסטיק. דבש בדובונים אלה מעובד ויש לו פחות יתרונות מאשר סוגים אחרים. חוץ מזה, אי אפשר לדעת מאיפה הגיע הדבש. לכן, מומלץ לקנות דבש מהמקור המקומי שלך. זה יהיה מזין יותר ויש לו טעם טוב יותר. אם אתה רוצה ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של דבש, הקפד לרכוש דבש גולמי.

דבש גולמי מכיל נוגדי חמצון רבים, ויטמינים ומינרלים. זה יכול להפחית את ההשפעות של רדיקלים חופשיים על הגוף ולשפר את הבריאות הכללית שלו. רוב הדבש בשוק כבר מפוסטר. תהליך זה הורס חומרים מזינים מועילים רבים, כגון פיטונוטריינטים. אבקה, שהיא נדירה מחוץ לדבש גולמי, מוסיפה חומצות שומן, ויטמינים ומינרלים. בנוסף, הוא האמין כי הוא נלחם בדלקת ומגן על הכבד מפני הזדקנות. זה יכול גם לעזור במניעת הופעת מחלות לב.