דברים שכדאי לזכור לפני שקונים וופורייזר קנאביס נייד

אם אתם מחפשים וופורייזר קנאביס נייד, הגעתם למקום הנכון. הנה כמה דברים שכדאי לזכור לפני שקונים אחד.

מהו וופורייזר קנאביס נייד?

וופורייזר קנאביס נייד הוא מכשיר שעוזר לכם לטעום את הפרח בצורה שונה ממה שהייתם מקבלים מעישון. וופורייזרים הם גם אלטרנטיבה לסיגריות, מכיוון שהם לא נשרפים, והם בטוחים יותר לבריאות.

ישנם סוגים רבים ושונים של וופורייזרים בשוק. חלקם קטנים יותר מאחרים, אך כולם משיגים את אותו הדבר. קשה לבחור את הטוב ביותר עבורך. במדריך זה נסקור כמה אפשרויות.

הסוג הראשון של עטי אדים תוכננו לעשב יבש. הם מכילים סליל מתכת הוופורייזר את העשב. עטים אלה אינם מתאימים שעווה ותרכיזים אחרים, אבל הם נהדרים עבור עשב יבש.

מכשירי האדים העדכניים והטובים ביותר בשוק כיום משתמשים בהולכה כדי לאדות את העשב. זה מייצר טעם בולט יותר מאשר הסעה, אבל זה גם לוקח יותר להיטים כדי לייצר אפקט דומה.

וופורייזרים ניידים הם דרך קלה בהרבה לאדות קנאביס תוך כדי תנועה. התקנים אלה מופעלים באמצעות סוללה, בעלי מקור חום מובנה והם קטנים מספיק בכדי להיכנס לכיס.

יתרון נוסף של וופורייזרים ניידים הוא שהם הרבה יותר דיסקרטיים מעישון. בניגוד לסיגריות, אין להם ריח. האדים שלהם לא נראים כמו עשן מהמפרקים, והאדים פחות קשים.

יתרון נוסף של וופורייזרים ניידים הוא שהם מגיעים בכל הצורות והגדלים. אתה יכול למצוא דגמים גדולים כמו בקבוק מים, וכאלה מלוטשים וקומפקטיים כמו עט.

כיצד ניתן לטעון את הוופורייזר הנייד שלי?

לגרום לקנאביס הנייד שלך לחייב יכול להיות מסובך. ייתכן שיחלפו עד ארבע שעות עד שסוללת העט שלך תיטען במלואה. עם זאת, ישנם צעדים שתוכל לנקוט כדי להקל על הטעינה ולהאריך את חיי המכשיר שלך.

ראשית, הפעל את הוואפ שלך. לרוב עטי האדים יש מחוון אור שאומר לך מתי העט טעון במלואו. וופורייזרים מסוימים מצוידים בטיימר כיבוי משתנה, כך שתוכל להימנע מטעינת יתר של הסוללה.

עליך לבדוק גם את המחסנית שלך. ודא שהחיבור בין הוואפ שלך למחסנית שלך מאובטח. חיבור מחובר בצורה גרועה עלול להוביל לבעיות כמו צריבה או דליפה.

הדרך הטובה ביותר להבטיח שהמכשיר שלך נטען כראוי היא לקרוא את המדריך למשתמש. זה יספק לך טיפים וטריקים כדי להפיק את המרב מהוואפה שלך.

דרך נוספת לטעון את הוואפ שלך היא להשתמש במתאם קיר. אמנם שיטה זו איטית יותר מאשר חיבור הוואפ שלך למחשב, אך היא תשמור על חיי סוללת הליתיום יון שלך.

מטען טוב ישמיע צליל לחיצה בעת חיבור. אתה יכול גם להשתמש בסוללה חיצונית, אותה ניתן להכניס לתחתית הוואפה שלך.

לבסוף, עליך לנקות את האדים לאחר כל שימוש. שמירה על ניקיון המכשיר תעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר ולמנוע נזק.

מהם הוופורייזרים הניידים הטובים ביותר לקנאביס

וופורייזרים מאפשרים לכם ליהנות מעשבי תיבול יבשים ותרכיזים ללא הטרחה בשימוש בבונג או בצינור. הם דיסקרטיים ומאפשרים לך להתאים אישית את הפגישות שלך בהתאם להעדפותיך. בניגוד לעישון קנאביס, גם האידוי פחות מזיק.

יש הרבה וופורייזרים ניידים זמינים, אבל זה יכול להיות קשה לבחור אחד. דגמים מסוימים אורזים יותר כוח מאחרים. אחרים הם קומפקטי וקל לנשיאה.

פאקס 3 הוא בחירה מצוינת אם אתם מחפשים וופורייזר נייד עם תוספת תרכיז. יש לו חיי סוללה גדולים וניידות. כמו כן, יש לו אפליקציה שיכולה לעזור לך לנהל את הפגישות שלך.

תיבת ההשקה היא וופורייזר חדש מסקרן זה בעבודת יד בסן דייגו. התחושה האנלוגית שלו הופכת אותו לאופציה ייחודית. אבל, זה לא לכולם.

עוד וופורייזר נייד גדול הוא הלבנים דביק עוג לבנים. וופורייזר זה המופעל על ידי בוטאן יכול לייצר עננים קשים. אתה יכול לקנות ערכה שמגיעה עם שתי סוללות וכרטיס מטחנה.

למרות שזה לא הדגם הקטן ביותר, הוא אחד החזקים ביותר. נתיב אדי הזכוכית שלו מונע כל אובדן של התכונות הארומטיות של העשב.

עבור וופורייזר זול יותר, נסה את דה וינצ ' י מיקרו. למרות שהוא אינו קומפקטי כמו כמה וופורייזרים ניידים אחרים, הוא מציע את אותן תכונות כמו כמה מדגמי שולחן העבודה הפופולריים ביותר.

למידע נוסף בתחום, לחצו על הקישור הבא: https://tevanature.com/product-tag/%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%96%D7%A8-%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%93/